zondag 7 april 2013

Song Of The Week


Hey lieve volgertjes, ik weet dat ik vorige week geen Song Of The Week heb geplaatst en ik heb hier een goeie uitleg voor: ik had gewoon geen tijd!! Het spijt me echt zo hard, maar nu heb ik wel weer een leuke Song Of The Week voor jullie! Benieuwd? Lees dan snel verder!

Deze week heb ik voor iemand gekozen die ik echt super vind! Ze is bekend geworden met het liedje Hot Right Now, ze heeft samengewerkt met DJ Fresh in dit liedje, die uitstekende beats weet te geven!
Dus hier is jullie Song Of The Week: Rita Ora met Radioactive! Ik vind haar persoonlijk veel beter dan Rihanna, maar dat is natuurlijk iedereen zijn eigen mening! Ik ben ook helemaal weg van haar kledingstijl, de stoere Rock Chick! Ook heeft ze haar eigen Trade Mark en dat is haar felrode lippenstift, die ik ook helemaal super vind!
Hier is dus Rita Ora met Radioactive!


De officiƫle clip van Radioactive!


Hot Right Now met Dj Fresh! Het liedje waardoor Rita Ora zo bekend is geworden!

Nog eens sorry dat ik vorige week geen Song Of The Week heb gepost, maar deze week dus wel!
Dus wat vinden jullie van Rita Ora en haar muziek? Vertel me zeker ook wat jullie van haar kledingstijl vinden? Laat dit allemaal achter in een reactie!

Liefs Eline

3 opmerkingen:

  1. Ik ken alleen het tweede liedje. Vind het echt zo'n vrolijk nummer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke liedjes inderdaad! Er is een giveaway op mijn blog, doe je mee?
    Liefs,x

    BeantwoordenVerwijderen