zondag 10 maart 2013

Song Of The Week


Het is weeral zondag en ik weet dat ik echt niet veel post de afgelopen weken, maar ik heb examens en moet dus echt veel leren! Waarschijnlijk komt er wel deze week een Shoplog, dat is natuurlijk als mama men  trui gewassen heeft! Maar voor vandaag heb ik een super Song Of The Week!

Deze week is het weeral een dansnummer, ik vind zo'n nummers echt geweldig! Natuurlijk staat mijn Gsm en IPod er vol van, dus is het iedere week echt moeilijk om te kiezen! Deze week was dit weeral niet anders! Mijn Song Of The Week is geworden: Calvin Harris ft. Example met We'll Be Coming Back! Zoals jullie waarschijnlijk al gemerkt hebben in mijn vorige Song Of The Week posts, ben ik helemaal weg van Calvin Harris! Ik vind hem dan natuurlijk een super DJ! Als ik moet kiezen tussen hem en David Guetta, is het zeker Calvin Harris, zijn beats zijn gewoon super!!! Die van David Guetta vind ik ook echt goed, maar die van Calvin Harris, zijn toch iedere keer anders, terwijl ik die van David Guetta wat op elkaar vind lijken! Ook hoor ik heel graag Example, misschien dat ze later nog eens aanbod komen in mijn Song Of The Week! Maar goed hieronder kunnen jullie dus luisteren naar mijn Song Of The Week!


Mijn Song Of The Week: Calvin Harris ft. Example met We'll Be Coming Back!


Deze is Flo Rida ft David Guetta met The Club Can't Handle Me!

Dit was weer mijn Song Of The Week! Kenden jullie We'll Be Coming Back al? Wat vinden jullie van dit topnummer? Als je zou moeten kiezen tussen Calvin Harris of David Guetta, wie zou het dan worden? Laat het me zeker weten in een reactie!

Liefs Eline

8 opmerkingen:

  1. Die laatste is een tijdje mijn favoriet geweest, echt zo'n chill nummer. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt leuke liedjes, kan niet kiezen ;p
    xxRoos

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hey there,, u've got a gr8 blog.. want to follow eachother?? if so follow me and let me know i'll follow back for sure.. we could even follow eachother on lookbook,facebook and instagram as well... just let me know.. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. i like the second song :3

    do you want to follow each other?
    visit my blog ^^
    www.luchluchcraft.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuke muziek inderdaad!
    Liefs,x
    ps; er is weer een giveaway op mijn blog, doe je mee?;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hi thanks :) im following you on bloglovin too :)

    visit my blog ^^
    www.luchluchcraft.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bedankt voor je lieve berichtje op mijn blog! Natuurlijk wil ik je volgen, heb ik meteen gedaan :)
    Keep up the good work!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen