maandag 4 maart 2013

Song Of The Week


Hey lieve volgertjes! Ik weet dat het al maandag is maar ik heb de afgelopen week/weken, super veel problemen gehad met het internet (gelukkig is alles terug in orde), daardoor kon ik dus niets posten! Sorry hiervoor! Maar goed jullie zien hier waarschijnlijk om de Song Of The Week te weten!

Mijn Song Of The Week is geworden: Lawson met Taking Over me! Lawson is nog niet super bekend, maar ik ben alvast een grote fan van hun muziek. Ik ken ze al een tijdje en ik was meteen verkocht toen ik voor het eerst een  liedje van hun hoorde! Het eerste liedje dat ik van hun hoorde was When She Was Mine, echt een heel mooi nummer waar ik meteen verliefd op werd! Ook vind ik ze best wel knap, een leuk extraatje als je naar hun clipjes kijkt!
Hier is The Song Of The Week: Taking Over Me en When She Was Mine! Veel luisterplezier!


Song Of The Week: Taking Over Me!


Hun eerste nummer waar ik naar luisterde, dit was meteen liefde op de eerste keer luisteren!

Nog eens sorry voor de late Song Of The Week, dit kwam door het rotinternet, dus daarom kon ik ook niet echt reageren op andere posts! Sorry!
Maar wat vonden jullie van deze Song Of The Week? Kenden julllie Lawson al of hadden jullie er al van gehoord? Vertel me zeker ook wat jullie favoriete nummer van hun is en laat me dit allemaal weten in een reactie! 
Liefs Eline



Geen opmerkingen:

Een reactie posten