zondag 17 maart 2013

Song Of The Week


Mijn lieve volgertjes! Jullie zullen me vast haten omdat ik zo weinig te post, maar ik heb het echt zo druk, sorry daarvoor! Ik beloof jullie dat ik echt wel veel ga posten in de paasvakantie! Pinky Promise! Jullie zijn hier waarschijnlijk niet om naar mijn gezaag te luisteren, dus zal ik maar Straight To The Point komen en jullie mijn Song Of The Week laten horen!
Het is zondag, dat wil ook wel zeggen een nieuwe Song Of The Week!! Jullie weten vast al dat ik een super fan ben van The Script of misschien weten jullie het niet! Maar mijn Song Of The Week is dus geworden...
The Script met If You Could See Me Now!!! Ik vind het een super nummer, de tekst klopt echt helemaal, de beats zitten super en als extraatje is Danny O'Donoghue (Lead Singer van The Script) heel leuk om aan te kijken als je naar het clipje gaat kijken!
Dus hou ik jullie niet langer in spanning! Hier is The Script met If You Could See Me Now!


The Script met If You Could See Me Now!!

Dus wat vonden jullie weer van deze Song Of The Week? Vinden jullie dit ook een super nummer en vergeet me zeker niet te vertellen wat jullie van Danny O'Donoghue vinden? Laat me dit allemaal weten in een reactie!

Liefs Eline

11 opmerkingen:

  1. Hi! Bedankt voor je reacties op mijn blog, en leuk dat je meedoet met mijn win actie! Ik vind de script heel goed, vooral het nummer Break even ! xox

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die vind ik ook super! Ik heb zojuist die schoenen gezien met die vleugels en ik ben er echt helemaal wegvan! Ik wil ze zou graag hebben!
      xxx

      Verwijderen
  2. Ik vind The Script ook heel goed :) Dit nummer is ook mooi!
    xxRoos

    BeantwoordenVerwijderen
  3. The Script is echt geweldig, dit liedje ook, ik ben fan van ze hihi! xo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor je reactie! Natuurlijk volg ik je terug. Fijn nummer! :)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super tof nummer! Ik heb elke CD van The Script! :)
    Je hebt een leuke blog en ik heb je dadelijk gevolgd, wil je me terugvolgen?
    Love,
    www.fashionatic.be

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik HOU van de script, ik sta met ze op en ga met ze naar bed. Alle nummers vind ik eigenlijk geweldig <3 van de eerste cd ken ik alle nummers uit m'n hoofd haha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De script heeft echt mooie nummers! Deze ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben echt een huge the script fan, echt weer een fantastisch nummer!

    BeantwoordenVerwijderen