zondag 24 maart 2013

Song Of The Week


Hier is hij dan weer, mijn Song Of The Week! Ik weet het, ik weet het! Het is weer al een week geleden dat ik nog iets gepost heb, maar ik had examens tot vrijdag! Als jullie deze Song Of The Week willen weten, lees dan zeker verder!

Zoals ik dus al zei had ik examens, maar die zijn vrijdag afgelopen. Ik wou zaterdag iets posten, maar ik had het die dag erg druk en vandaag zijn we dus zondag en kan ik mijn Song Of The Week voor jullie posten!
Ook kan ik eindelijk mijn shoplog online zetten, ik weet dat jullie lang hebben moeten wachten hierop, maar morgen of dinsdag staat hij online!
Maar nu over deze Song Of The Week! Deze week is het iemand geworden, die een speciale stem heeft, wel dat vind ik toch! Hij heeft ook een speciale stemklank, een klank dat je echt niet zoveel hoort!
Deze Song Of The Week is geworden: James Arthur met Impossible!
Ik vind hem echt geweldig! Ik heb The X-Factor UK helemaal gevolgd en James was al vanaf de eerste auditie mijn favoriet, dus was ik echt zo blij dat hij gewonnen heeft!
Hier is voor jullie James Arthur met Impossible!


James Arthur met Impossible!



James Arthur zijn volledige auditie!

Wat vonden jullie van deze Song Of The Week? Hadden jullie al van James Arthur gehoord en wat vinden jullie van het liedje Impossible van hem? Vertel me zeker ook wat jullie van zijn auditie vonden! Laat leuke en lieve reacties achter, want dat heb ik graag! 

Liefs Eline

7 opmerkingen:

  1. Bedankt voor je reactie! ♥ De prijzen in Brandy Melville verschillen heel erg, maar mijn vriendin en ik rekende per topje €19,- af. Best te doen, toch? :)

    Liefs,
    Adriƫnne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Had al van hem gehoord en het filmpje impossible al bekeken. Hij kan inderdaad heel veel emotie in zijn stem leggen! Liefs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw deze is echt mooi ! je hoort gewoon zijn emotie en dat maakt het zo mooi !

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kende hem nog niet maar hij zingt wel erg goed! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kende hem nog niet, hij zingt heel erg goed zeg!
    xxRoos

    BeantwoordenVerwijderen