zondag 24 februari 2013

Song Of The Week


Het is weer zondag! Weer een Song Of The Week, benieuwd? Lees dan zeker verder
Het is weer zover, zondag, de dag waarop ik met jullie mijn Song Of The Week laat horen! Deze week is het een Mash-Up geworden, het is dus niet echt één liedje, maar meerdere! Ik vind het echt een hele leuk Mash-Up, meestal hoor ik dat niet zo graag, maar deze is echt wel goed! Dus hier is voor jullie mijn Song Of The Week!


Hier is de hele leuke Mash-Up!!

Ik weet dat het deze week een hele korte Song Of The Week is, maar ik heb het echt druk vandaag!
Dus vertel me wat jullie vinden van deze Mash-Up? Heb je zelf nog zo'n leuke Mash-Ups? Laat het me zeker weten in een reactie.

Liefs Eline

4 opmerkingen:

  1. Inderdaad een gave mashup, zit erg goed in elkaar!
    Zelf vind ik de jaarlijkse mashups van dj earworm (united state of pop 2012/2011/2010...) ook erg leuk, hoewel ik nog steeds wacht op een jaar dat 'ie zijn eigen mashup van 2009 overtreft! dat was het jaar waarin ik zijn mashups leerde kennen en die blijft het best naar mij mening!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze ken ik ook! OOh ik hou echt van deze mix!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk! Ik volg je nu, volg je me terug?

    x www.livelikemaike,blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen