zaterdag 26 januari 2013

Baking Afternoon



In het weekend heb ik nooit echt veel tijd om te bloggen, dus gaan het altijd kleine dingen zijn waar ik over post. Het zit namelijk zo, ik heb een weekendjob en ik moet om het weekend gaan werken, dus soms heb ik tijd en soms niet. Omdat ik dit weekend niet veel tijd heb, ga ik jullie vertellen over wat ik deze namiddag heb gedaan.


Ik heb deze namiddag lekkere appeltaart gebakken, ze was super lekker en het was een leuke activiteit om te doen op een koude zaterdagnamiddag! Natuurlijk heb ik de taart niet alleen gebakken, want ik ben een echte ramp in de keuken, ik ben al blij als ik een ei kan koken! Dus ik heb de taart samen met mijn mama gebakken (die is gelukkig wel een keukenprinses)! We hebben ook niet één maar twee appeltaarten gebakken, ja je hoort het goed we hebben er twee gebakken! Mijn mama heeft het beslag gemaakt en ik heb de appelen geschild en gesneden! We hebben goed teamwork verricht en zoals je op de foto hieronder kan zien is hij goed geslaagd! Toen de appeltaart in de oven zat hebben we ook lekkere warme chocolademelk gemaakt! Na dat we de chocolademelk hadden gemaakt, was het tijd om de appeltaart uit de oven te halen. Daarna hebben we elk een stuk genomen en zijn we gezellig voor de open haard gaan zitten, met een leuke film op tv! Het was echt een gezellige en leuke namiddag! Dus dit was mijn namiddag, ik weet dat dit echt nutteloos is voor jullie, maar ik wou jullie er graag over vertellen!


Hoe was jullie namiddag? Hebben jullie leuke dingen gedaan? Vertel me er zeker over in een reactie!
Liefs Eline




6 opmerkingen:

  1. een gezellige en leuke blog heb je!
    Welkom in de blog wereld.
    Hoop veel van je te lezen.
    Vriendelijke groet Eline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je lieve reactie en toevallig zijn we ook naamgenootjes :D xx

      Verwijderen
  2. Dat ziet er lekker uit!
    Ik volg je nu,volg je terug?
    movuitton.blogspot.be
    Xx Mo Xx

    BeantwoordenVerwijderen