woensdag 23 januari 2013

The Key Of Awesome


Ik weet niet of jullie al gehoord hebben van The Key Of Awesome of dat jullie het al kennen. Ik ken het eigenlijk al een tijdje en ik vond dat ik jullie dit wel moest tonen, want het is zo grappig.






The Key Of Awesome is de naam van een groep mensen die allemaal parodies maken van liedjes, feestdagen, films en ze verzinnen ook zelf sketches. Hun Youtubekanaal is Barelypolitical, vraag me niet hoe ze op deze naam zijn gekomen, want ik heb er zelf geen idee van. The Key Of Awesome is heel grappig, ze zingen al de liedjes terug in, maar in een parodie versie en ik moet zeggen het slaat echt wel aan, de filmpjes zijn altijd heel spontaan gebracht, wat het dus leuker maakt om te kijken. Ik zelf heb wel een paar favorieten, maar om eerlijk te zijn vind ik ze allemaal super goed. Nu hebben ze in totaal al 804 video's gemaakt en ze hebben een groot aantal subscribers. Ik ben ze eigenlijk heel toevallig tegengekomen. Ik was opzoek naar een parody van een liedje, want je hebt soms van die momenten dat je eens echt goed wil lachen met de mensen die zo'n parody maken. 'Tik Tok' van Ke$ha was het liedje waarvan ik een parody aan het zoeken was, na een paar domme filmpjes ben ik uiteindelijk en gelukkig uitgekomen bij The Key Of Awesome, toen ik de parody van 'Tik Tok' zag was ik helemaal verkocht. Ik wou gewoon meer van die funny filmpjes zien, dus ben ik verder gaan kijken op hun kanaal, ik heb daar filmpjes van Rihanna, Justin Bieber, Bruno Mars, One Direction, Pitbull, Eminem en vele anderen gevonden. De teksten van de parodies blijven echt in je hoofd hangen, je gaat vanzelf de parody versie zingen. Uren, kan ik naar die filmpjes kijken, dus zal ik jullie een plezier doen en er hier een paar opzetten! Alvast veel kijkplezier.


Dit is de eerste video die ik gezien heb, hij is echt goed!


Dit is 'Grenade', origineel is het natuurlijk het liedje van Bruno Mars, maar dit is dus duidelijk de The Key Of Awesome versie.


Dit is de 'As Long As You Love Me' parody.


De One Direction parody mocht natuurlijk niet ontbreken!


Natuurlijk mag Taylor Swift niet ontbreken, zelf ben ik niet echt een fan van haar, maar deze parody is echt wel goed en hierdoor vind ik het liedje wel goed!

Dus wat vonden jullie van deze Key Of Awesome filmpjes? Zouden jullie meerdere van deze filmpjes bekijken? Van wie moeten ze ook nog parodies maken? En natuurlijk wat is jouw favoriete filmpje?
Liefs Eline

1 opmerking: