dinsdag 22 januari 2013

Stars: Emeli Sandé

Zoals jullie al weten, ben ik echt verslaafd aan muziek en is het een heel groot deel van mijn leven, dus gaat deze post gaan over Emeli Sandé.





Zoals jullie al weten is Emeli Sandé toch al een tijdje bekend in de muziekwereld. Ze is vooral bekend geworden door haar hit 'Heaven' en 'Read all about it'. 'Read all about it' is in samenwerking met Professor Green, waardoor hij ook bekender is geworden in Europa. Deze twee liedjes hebben ook Emeli Sandé laten doorbreken over heel de wereld en hebben alle deuren voor haar geopend. Ze heeft ook al een Brit Award gewonnen, de bekendste Award in The U.K. voor muziekartiesten. Ik vind persoonlijk dat ze een geweldige stem heeft en ze echt zuiver klinkt als ze live optreedt, wat je eigenlijk van niet veel artiesten meer kan zeggen, want de meesten playbacken, klinken echt niet zuiver of er wordt gewoon geknoeid met 'The Vocals', daarom dat Emeli Sandé zo geweldig is. Ze heeft ook al met redelijk wat bekende artiesten samen gewerkt o.a: Labrinth, Tinie Tempah en Professor Green, haar liedje met Labrinth is 'Beneath Your Beautiful' en is super mooi, de tekst klopt helemaal, de beat van de muziek is perfect, dus is het liedje geweldig volgens mij. Haar liedje met Tinie Tempah 'Let Go' is volgens mij, nog niet echt zo bekend in België, Nederland en omstreken. Het liedje van Professor Green en haar kennen jullie zeker en vast. Haar concerten zijn ook meteen uitverkocht, want ze is naar België gekomen en de tickets waren meteen uitverkocht. Ze heeft ook een aparte stijl qua kledij en kapsel, het is volledig Emeli Sandé en dat vind ik ook zo leuk aan haar, haar kleding reflecteert ook haar muziek: het is uniek, mooi, origineel en volledig haar. Ik heb ook haar CD gekocht, 'Our Version Of Events' The Special Edition, de CD is echt geweldig, ik heb hem al een aantal keren gespeeld en  ben hem nog lang niet beu. Als ik jullie was, zou ik snel naar de winkel gaan en hem aankopen, want hij is geweldig en ik weet nu al dat als jullie de CD gaan kopen, jullie hem gaan plat spelen. Als laatste wil ik nog zeggen, dat ze een echte inspiratiebron is voor me, hoe ze zo haar ziel in haar muziek kan steken is waw! Emeli Sandé is een superartiest en dat zal ze ook blijven.

Hier zijn nog een paar van haar geweldige liedjes!



'Heaven' is haar doorbreek liedje geweest!


'Read All About It' met Professor Green, het heeft hem ook bekender gemaakt. Van dit liedje zijn er al drie parts, het eerste part is deze met Professor Green en de twee andere zijn van Emeli Sandé.


'Beneath Your Beautiful' met Labrinth, is super mooi, dit liedje klopt helemaal.



Van 'Let Go' is er nog geen officiële clip en ik weet ook niet zeker of die komt, maar ik hoop er alvast op.

Dit waren een paar van haar liedjes, maar er zijn er veel meer zoals: My Kind Of Love, Next To Me, Wonder en Clown.
Wat vinden jullie van Emeli Sandé? Vinden jullie haar net zo geweldig als ik of ben je toch niet zo'n grote fan? Vertel me ook zeker van wie jullie op dit moment een grote fan zijn!
Liefs Eline.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten