zondag 27 januari 2013

Song Of The Week



Ja het is weer zover, ik kan niet geloven dat het al een week geleden is dat ik mijn eerste post heb geplaatst! Zoals beloofd post ik iedere week een Song Of The Week, voor deze week was het een redelijk moeilijke keuze, want ik heb veel liedjes die ik graag hoor op het moment! Maar na lang denken, luisteren en herbeluisteren ben ik er eindelijk uitgeraakt!

Mijn Song Of The Week is geworden: Just One Last Time van David Guetta ft. Taped Rai! Het is een super nummer, David Guetta heeft weer goeie beats gelegd en ze hebben er goed op ingespeeld met het clipje. Dit clipje klopt helemaal bij de muziek. De laatste tijd heb ik ook opgemerkt dat er meer en meer gebruik wordt gemaakt van coma slapen, misschien is het jullie nog niet opgevallen, maar bij Don't Wake Me Up van Chris Brown, Heart Attack van Trey Songz en I Can Only Imagine van David Guetta, Chris Brown & Lil Wayne wordt er aan coma slapen gedaan, het klinkt waarschijnlijk raar, maar misschien is dit de nieuwe opkomende trend in de muziekclipjes! Ik vind het wel een leuk idee om te doen, want het is eens iets anders dan het stereotype jongen zit achter meisje, meisje zit achter jongen en weeral van die break up songs! Je weet wel wat ik bedoel (hoop ik). Ik hoop dat jullie dit ook een even geweldig liedje vinden als ik.


Hier is het super liedje en geweldige clipje van David Guetta ft Taped Rai!

Zo wat vinden jullie weer van mijn keuze? Ik hoop dat jullie hem wat goed vinden en vertel me zeker als jullie nog zo'n clipjes met coma slapen hebben gevonden en laat me zeker ook weten wat jullie Song Of The Week is.

Liefs Eline

12 opmerkingen:

  1. Goed keus! leuke blog heb je, ik volg je back:)
    Liefs,x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je voor de tip! Maar ik schrijf mijn blog juist in het engels om het beter te leren ;)
    Leuk artikel!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke song of the week! Ik volg je terug ;) Liefs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke song ! Leuk dat je een blog begonnen bent. X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat liedje is erg leuk! Wat heb jij een leuke blog, ik ben je meteen gaan volgen met bloglovin. Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. bedankt voor je leuke reactie op mijn blog ik volg je zeker terug !
    Liefs isabel
    livelifewithisa.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lekker nummer, dat is meestal bij David Guetta! :)

    BeantwoordenVerwijderen