woensdag 30 januari 2013

Hair Products



Weet je wel al die reclames over roos en hoe je het bestrijd? Wel ik heb het ultieme middel!



Heel veel jongens en meisjes die in hun puberjaren zitten hebben hier heel veel last van (ikzelf ook)! Dit komt niet door het te weinig wassen van je haren. Dit komt gewoon omdat we nu in onze puberteit zitten of het komt omdat je je haren te veel wast en niet goed genoeg uitspoelt. Geen nood, want zoals ik al zei, heb ik het ultieme middel. Dit middel heet Alpecin, misschien heb je er al van gehoord en misschien ook niet, maar daarom dient deze post, om jullie wat meer te vertellen over het product. Alpecin is een haarverzorgend product en verwijdert al je roos!



Wat moet je doen voor je Alpecin gebruikt?
Het beste is, dat je je haren eerst wast. Je gebruikt gewoon shampoo en conditioner of je kan ook gewoon je haren niet wassen, het is niet echt nodig om te doen, maar ik geef de voorkeur aan het eerst wassen van mijn haren.

Wat moet je na het wassen van je haren doen?
Wel dan gebruik je dus je Alpecin, je draait gewoon het dopje van het flesje en doet er een beetje op je haar  van voor te beginnen. Schrik ook niet van de sterke geur, dit is normaal en de geur blijft echt niet in je haar hangen. Als je de Alpecin aanbrengt, moet je het redelijk goed inwrijven op de huid en zoals ik al zei begin je van voor en werk je verder naar achter. Je moet ook meerdere keren Alpecin op je hoofd doen.

Moet je eigenlijk eerst niet je haren borstelen?
Nee, je moet ze niet borstelen! Het borstelen komt na je het product hebt ingewreven en hebt laten intrekken.

Hoe lang moet je het product laten intrekken?
Ik laat het ongeveer een vijftal minuutjes intrekken, maar ik heb dan ook redelijk dik en lang haar, als je haar niet zo dik en kort is, moet je het maar een drietal minuten laten intrekken.

En daarna moet je je haar borstelen?
Inderdaad, daarna borstel je je haar heel goed.

Moet er dan nog iets gebeuren?
Ja en nee, je kan je haren nog drogen met de haardroger of je kan het gewoon laten drogen. Ikzelf droog altijd mijn haar met de haardroger, want dan ligt het ook mooier. Heb ik jullie ook al verteld dat Alpecin voor wat meer volume zorgt, vooral voor de mensen met dof haar.

Is Alpecin iedere keer nodig als je je haren wast?
Nee, dit is niet iedere keer nodig als je je haren wast, maar ik raad het je aan om het te blijven doen als je nog last hebt van roos.

Waar is Alpecin te koop?
Alpecin is te koop bij je apotheker, in België kost het: €12,51 en in Nederland kost het: €9,43. Je merkt duidelijk dat het in Nederland goedkoper is.


Ik ga jullie nu nog een paar foto's tonen van hoe mijn haar eruit ziet als ik Alpecin gebruik en mijn haren met de haardroger droog.




Zo ziet mijn haar eruit als ik het gedroogd heb.


Hier zie je dat Alpecin, meer volume aan je haar geeft.



Deze wou ik nog even tonen, omdat de foto wat meer is ingezoomd.


Deze heb ik er gewoon opgezet, omdat mijn oma de foto genomen heeft en omdat hij goed gelukt is.


Dit was dan mijn Hair Product post!

Wat vonden jullie van deze post? Vond je hem interessant? Had je al gehoord van Alpecin of had je het al gebruikt? Laat me zeker in een reactie weten, wat jullie ervan vonden!
Liefs Eline

6 opmerkingen:

  1. Leuk artikel! Misschien kunnen we elkaar volgen? x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had vroeger ook altijd roos, bij mij hielp alleen de anti-roos shampoo van head&shoulders, gelukkig heb ik nu al een paar jaar geen last meer van :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Wij volgen je nu terug :)
    xxRoos.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik heb er gelukkig geen last van :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kende het product niet, wat fijn dat het voor jou helpt!

    BeantwoordenVerwijderen