maandag 28 januari 2013

Snow, Fun Or No Fun?


De titel is een beetje raar, maar er zijn veel mensen die toch wel iedere keer een andere mening hebben en ik wil eens weten wat jullie van de sneeuw vinden.
De sneeuw heeft voordelen en nadelen, we gaan beginnen met de nadelen.

Nadelen:
- Als de sneeuw smelt, dan wordt het zo'n vieze bruine sneeuw, dat zelf geen sneeuw meer is.
- Het is gevaarlijk rijden met de auto, fiets, trein en het is ook gevaarlijk als je wandelt, vooral voor de wat oudere mensen, want als zij vallen lopen ze al snel breuken op. Hun breuken genezen ook veel trager, dus is het voor hen extra oppassen!
- Je moet ook verplicht altijd de sneeuw van je oprijlaan weg doen, weer is dit een stuk moeilijker voor de oudere mensen.
Verder kan ik niet echt nog nadelen bedenken!

Voordelen:
- Je kan een enorme sneeuwman maken.
- Je kan een sneeuwballen gevecht houden (ik sta niet in voor de gevolgen).
- Je kan met de slee van een bergje gaan (alweer sta ik niet in voor de gevolgen).
- Natuurlijk kan je hele mooie foto's van het landschap trekken.
- Als je geluk hebt rijden er geen bussen of treinen en kan je niet op school geraken.
Dit zijn de voordelen aan sneeuw.

Wat kan je allemaal doen als je niet zo van de sneeuw en de kou houdt?
Wel je kan afspreken om met een vriendin een sleepover te doen, je kan allemaal lekkere dingen eten en je kan naar die super romantische komedies kijken.
Je kan ook een gezellige Baking Afternoon doen.
Als je alleen thuis bent en je vriendinnen wonen te ver, dan kan je nog altijd een Film Afternoon doen.
Hou je toch van de sneeuw, maar niet zo van de kou, dan kan je nog altijd foto's nemen van het landschap, je moet daarom niet naar buiten, je kan ook gezellig binnen blijven en de foto's van binnen nemen of wil je toch echt die foto's van buiten nemen, dan trek je warme kleren aan en ga je naar buiten, neem een paar foto's en kom dan snel terug naar binnen. Terwijl de foto's aan het uploaden zijn op je computer, kan je een heerlijke kop chocolademelk maken!

Ik zelf hou ervan om foto's te nemen van zo'n mooi landschap, want geef nu eerlijk toe het is al heel lang geleden dat het nog zo gesneeuwd heeft in België, Nederland en omstreken.
Dus ik ga jullie een paar foto's tonen die ik heb genomen, tijdens deze sneeuwperiode!


Deze foto heb ik genomen vanuit de auto!


Deze heb ik ook in de auto genomen!


Waar zou ik deze toch genomen hebben? 


Deze vind ik wel leuk gedaan, toevallig kwam er een fietser voorbij en voila toen had ik deze foto!


Deze heb ik genomen toen ik aan het wandelen was!


Deze heb ik ook genomen tijdens het wandelen, ik vind hem leuk met het padje dat bedekt is met sneeuw!


Als laatste heb ik deze foto ook nog!

Dus wat denken jullie van de sneeuw? Snow, fun or no fun? Wat doen jullie allemaal als het gesneeuwd heeft en wat vinden jullie van mijn foto's?  Laat het me zeker weten in een reactie!

Liefs Eline

6 opmerkingen:

  1. Haha wat een leuk artikel! ik vind sneeuw heel erg leuk als ik er niet doorheen hoef voor school etc (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk artikel! Zelf ben ik helemaal geen fan van sneeuw. Vroeger moesten mijn twee broertjes mij naar buiten slepen om met hun te spelen, maar ik vond het binnen veel warmer en gezelliger! *lach* Liefs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het super!! Ik hou van skien en schaatsen en tegen een sneeuwballengevecht zeg ik nooit nee!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk artikel :)
    Zelf vind ik sneeuw wel leuk, behalve als ik moet fietsen...
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. sowieso fun! Ik heb hier pas ook een artikel over gemaakt! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen