zondag 20 januari 2013

Song Of The Week (SOTW)



Ik ben echt verslaafd aan muziek! Ik bespeel geen instrument en ik zing ook niet, maar toch betekent muziek heel veel voor mij. Je kan echt jezelf zijn als je naar muziek luistert en er is niemand die je kan beoordelen, het is gewoon mijn muziek en ik! Dus daarom ga ik iedere zondag een Song Of The Week kiezen!


Zoals de titel al zegt, ga ik elke week een Song Of The Week kiezen. Het kan al een ouder liedje zijn, waar ik nu terug begin naar te luisteren of het kan een compleet nieuw liedje zijn. Misschien hadden jullie wat meer verwacht van mijn eerste post, maar mijn computer was begin vorige week gecrasht dus kon ik niet echt iets posten, gelukkig heb ik hem nu terug! Dus ik dacht, ik ga meteen iets posten en kan dan later misschien nog iets posten. Het is misschien geen goed begin van mijn blog, maar het is beter dan niets! Maar goed mijn Song Of The Week is: The Script met Six Degrees of separation! Het is echt een geweldig goed liedje, de tekst is ook echt super mooi en het klopt ook helemaal. Zelf ben ik een grote fan van The Script. Ik vind dat ze prachtige stemmen hebben, dus vind ik het super jammer dat ik niet naar hun concert kan gaan in België, ik wou ze echt eens live zien, maar ik hoop alvast dat ze volgend jaar terug komen en dan zal ik zeker van de partij zijn!


Als jullie zelf liedjes hebben die jullie echt graag horen, mag je ze altijd vermelden in een reactie en vertel me zeker wat jullie van deze Song Of The Week vinden!
Liefs Eline


Geen opmerkingen:

Een reactie posten