zaterdag 2 februari 2013

Nails Of The Day (NOTD)



Vandaag heb ik weer een moeilijke keuze moeten maken. Welke nagelak zou ik gebruiken?

Ik had echt geen idee want ik heb er veel te veel en kan daarom heel moeilijk kiezen. Na een tijdje te kijken, te vergelijken en door advies te vragen aan mijn mama, heb ik kunnen beslissen. Het is een lakje van Catrice geworden, want de meeste van mijn lakjes zijn van Catrice.
Het is dus geworden: Browno Mars!
Zelf vind ik het een heel leuk lakje, ik heb er ook nog een Top Coat opgedaan, zodat de nagelak langer blijft en mijn nagels stevig blijven.



Dit is het lakje Browno Mars!


Dit is de Quick Dry & High Shine Top Coat!


Zo zien mijn nagels eruit na het gebruiken van deze leuke nagelak en de Top Coat!

Welk merk gebruiken jullie het liefst/meest? Zouden jullie dit lakje ook kopen en gebruiken? Gebruiken jullie een Top Coat? Vertel het me allemaal in een reactie!

Liefs Eline

7 opmerkingen:

  1. Ziet er goed uit! Ik gebruik zelf nooit een topcoat, behalve als het een speciale is met een effect. Ik noem het lui zijn, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ik weet wat je bedoelt, maar men nagels waren snel droog gisteren, dus heb ik er nog een Top Coat opgedaan :D xx

      Verwijderen
  2. ik gebruik zelden top coat en werk het liefst met felle kleuren, maar ket staat je echt goed!!4

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb dit lakje ook en dit is echt één van mijn favorieten!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, ik weet ook nooit welke nagellak ik moet kiezen. Maar dit is echt een heel mooi kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Reacties
    1. Haha, het zijn niet al men lakjes hoor, dat is een foto van het internet :D xx

      Verwijderen