donderdag 7 februari 2013

Mini Shoplog Action



Vandaag had ik stage, het was dus een drukke dag voor mij, maar ik heb toch eens tijd gemaakt om naar The Action te gaan. Want ik zie veel dat mensen er over bloggen.

Dus na mijn stage ben ik naar The Action gegaan, ik heb eens rondgekeken en zag allemaal leuke spulletjes voor weinig geld. Ik voelde me er al snel helemaal thuis, tussen al die toffe pruldingetjes! Maar goed ik heb dus 4 dingen gekocht. Ik heb een Nail Art Polish zet van Max gekocht, Magnetic Nail Polish van Max, een Cracked Nailpolish set van Max en nog 10 verjaardagskaarten (die eigenlijk voor mijn mama zijn).
Ik vind het echt niet duur in The Action en ben van plan er meer naar toe te gaan als, al de producten goed zijn.


Dit is de Nail Art Polish, dit heeft €1,39 gekost, wat ik heel weinig vind. (sorry van de foto mijn GSM deed moeilijk)


Dit is magnetische nagelak, ik had er echt nog nooit van gehoord, maar ik vind het wel het proberen waard. Dit is te koop aan €1,49


Dit is het laatste dat ik mee had. Dit is Cracked Nailpolish (de grijze is de basiccoat, het paars is The Cracked one, en het laatste lakje is The Topcoat) Dit heb ik gekocht aan €1,44

Ik vind het er allemaal leuk uitzien, ik ga ze zeker eens testen in de vakantie en dan ga ik er later een review over schrijven.

Wat vinden jullie van deze lakjes? Al eens naar The Action geweest? Vertel het me zeker in een reactie!

Liefs Eline

5 opmerkingen: