zondag 3 februari 2013

Song Of The Week


Dit is al mijn tweede week dat ik blog! Sorry als ik niet iedere dag iets post, dat is omdat ik meestal bij mijn oma ben in de week! Maar goed het was weer een moeilijke keuze vandaag (iedere dag heb ik wel een moeilijke keuze :D) Want ik kon weeral niet kiezen welk liedje! Gelukkig heb ik uiteindelijk wel beslist!

Mijn Song Of The Week is geworden: Drinking From The Bottle van Tinie Tempah ft. Calvin Harris.
Tinie Tempah is vooral bekend in The UK, maar ik denk wel dat iedereen al eens van hem gehoord heeft. Hij heeft al meerdere liedjes uitgebracht, die een grote hit zijn geworden oa: Earthquake met Labrinth, Written In The Stars ft Eric Turner, Pass out ft. Labrinth, Till I'm Gone ft. Wiz Khalifa, Let Go ft Emeli Sandé en ga zo maar door. Je kan dus wel zeggen dat hij het al gemaakt heeft, in de muziekwereld. Zoals je kan lezen werkt hij vooral veel samen met andere zangers/zangeressen/rappers. Vroeger was ik nooit echt een fan van rap, maar met de jaren is het nu toch wel veranderd en je kan Tinie niet echt een rapper noemen, maar ook geen gewone zanger, hij is ergens middenin. Ik ben ook een fan van Calvin Harris, hij is echt een super DJ.


Song Of The Week: Drinking From The Bottle van Tinie Temaph ft. Calvin Harris.

Zo wat vonden jullie weer van deze Song Of The Week? Zou dit liedje ook jouw keuze zijn? Zijn jullie ook een fan van Tinie Tempah? Naar welke liedjes luisteren jullie op dit moment veel? Laat het me zeker weten in een reactie.

Liefs Eline


6 opmerkingen:

  1. een lekker dansnummer! een heel andere categorie, maar heel fijn om mee in slaap te vallen is Another Love van Tom Odell. Leuk dat je blogt, ik blog ook pas sinds kort!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. echt een supersong!! ik vind calvin harris ook echt mss goed!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk liedje! Ik vindt heel veel liedjes gaaf :)
    xxRoos

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk liedje heb je uitgekozen! Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk liedje! Niet een liedje die ik altijd wil luisteren, maar alleen als ik er voor in de stemming ben haha :D

    BeantwoordenVerwijderen