zondag 10 februari 2013

Song Of The Week


Ik weet dat ik enorm laat ben met deze post, maar hij moest er nog op, want vandaag is het zondag of wel Song Of The Week Day!

Ik was heel de dag bij mijn oma en peter, zij hebben geen internet dus kon ik ook niets posten! Ik ben net thuis, heb snel mijn computer aangestoken zodat ik het nog kon posten voor twaalf uur! Dus hier is The Song  Of The Week, waar jullie al heel de week op hebben gewacht! The Song Of The Week is geworden: Tulisa met Young! Het is een geweldig nummer, ik luister er echt al een hele tijd naar en ben het nog altijd niet beu! Tulisa is ook een jurylid in The X-Factor en toevallig heeft de winnaar van deze X-Factor, James Arthur het liedje Young gebracht op zijn auditie!
Hier is het liedje, veel plezier!


Dit is Young van Tulisa!


Dit is Young gebracht door James Arthur!

Wat vinden jullie van deze Song Of The Week? Welke versie vinden jullie het beste? Laat het me zeker weten in een reactie!

Liefs Eline

2 opmerkingen: