vrijdag 8 februari 2013

Mini Shoplog Action


In mijn vorige post konden jullie zien wat ik allemaal gekocht heb in The Action, wel vandaag heb ik weer een shoplogje van The Action. Hoe het komt? Als jullie dat willen weten, zou ik verder lezen!

Hoe het dus komt dat ik weer een shoplogje heb van The Action? Wel, ik had mijn mama dus gisteren verteld over The Action en ik heb haar ook de productjes getoond die ik heb gekocht en natuurlijk heb ik vermeld dat het heel weinig kost. Dus ik vertrok deze namiddag naar mijn stage (Ik heb heel de donderdag en vrijdag namiddag stage) en omdat ik nog eens naar The Action wou stuurde ik mama een smsje, zoals moeders zijn sturen ze niet echt zo snel terug of toch niet zo snel als ons. Na mijn stage zijn we dus nog naar The Action geweest en heb ik weer een paar leuke aankopen gedaan. Willen jullie weten wat? Dan zou ik een kijkje nemen naar onderstaande foto's!



Dit mandje heb ik gekocht, zodat ik al mijn potjes nagelak mooi kan opbergen. Dit mandje heeft €1,99 gekost.


Hier is nog een foto van mijn mandje, zo kan je zien hoeveel er in kan.


Dit is de French Manicure set voor maar €0,99.


Dit is een andere Nail Art Polish set, deze heeft €1,39 gekost.


Deze moest ik gewoon hebben! De print vind ik echt leuk en de kleuren van de borstels zijn super origineel. Hoeveel dit heeft gekost? Dit heeft maar €1,95 gekost.


Deze watjes heb ik gekocht, omdat een meisje van een blog er over heeft verteld. Ze zei dat ze super goed waren, dus heb ik een pakje gekocht voor €0,56.


Als laatste nog een foto met al mijn spulletjes in mijn mand!

Wat vonden jullie van deze shoplog? Vertel me zeker wat je er van vond in een reactie!

Liefs Eline

3 opmerkingen:

  1. Ik hou van de action! Die kwasten zijn erg fijn, zeker voor zo'n prijs!
    Leuke blog heb je, ik volg je
    Liefs,x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke dingetjes heeft de action altijd!

    BeantwoordenVerwijderen