zondag 17 februari 2013

Song Of The Week


Sorry, sorry dat het een week geleden is dat ik iets gepost heb, maar mijn vakantie was echt druk dus had ik echt geen tijd om iets te posten, sorry! Maar hier is wel weer jullie Song Of The Week, ben je benieuwd naar wie mij deze week weer heeft bezig gehouden?

Deze week hebben Justin Timberlake en Jay-Z me de hele week bezig gehouden met hun fantastische Suit and Tie Song. Justin Timerlake is weer helemaal terug van weggeweest met zijn superhit Suit and Tie! Jay-Z zorgt voor de nodige rap en zo heb je dus een nummer 1 hit! Sinds vrijdag is ook de officiële clip uit en ik vind hem helemaal bij het nummer passen. Willen jullie de clip zien? Wel dat kan je hier onder.


Dit is de officiële Suit and Tie clip!

Wat vonden jullie van deze Song Of The Week? Blij dat Justin Timberlake terug is? Laat het me zeker weten in een reactie! Wees gerust dat ik zeker deze week ga posten!

Liefs Eline


Geen opmerkingen:

Een reactie posten