woensdag 6 februari 2013

Vacation


Zoals jullie allemaal weten is het bijna krokusvakantie (eindelijk)! Wat ik allemaal ga doen in de vakantie ga je in dit artikeltje lezen!

Wat ik zeker ga doen is een Cupcake namiddag houden met een vriendin, want zeg nu zelf wie wil er geen lekkere Cupcakes maken en daarna opeten! Er gaat waarschijnlijk ook een sleepover plaats vinden bij mij thuis. Tegen een dagje Antwerpen zeg ik nooit nee, al de winkels die ze hebben op de Meir zijn zo leuk en ze hebben er echt mooie kleren voor weinig geld! Dus ik zal ook nog wat moeten sparen, maar ik moet ook nog eens gaan werken, zo zal ik weer wat centjes hebben! Dat wordt dus Shop till I'll drop!!! Waarschijnlijk ga ik ook een avond naar mijn oma en peter gaan, nu denken jullie dat is toch saai, wel niet bij mijn grootouders! Ook ga ik al wat vooruit proberen te bloggen, want er staat al iets klaar i.v.m. make-up en er zal ook binnenkort een shoplog komen! Het wordt dus heel druk voor mij deze vakantie en ik heb maar een week en oja huiswerk ook natuurlijk, maar dat zal ik in het begin doen, zodat ik er later geen last van heb! Ik ben nu trouwens ook bezig met een dieet, dus zal ik de Cupcakes niet opeten, maar ik zal zeker het eindresultaat posten! Mijn vriendin zal blij zijn dat ze al die Cupcakes gaat krijgen!


Wat zijn jullie plannen voor in de vakantie? Gaan jullie iets leuks doen? Of blijven jullie thuis om huiswerk te maken? Laat het me zeker weten in een reactie! Sorry dat dit een korte post is, maar morgen gaat hij langer zijn!

Liefs Eline

4 opmerkingen:

  1. Ik ga heel de vakantie op reis naar Frankrijk om te gaan skiën, want dat is echt MIJN sport ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke post! Haha, een dagje shoppen in Antwerpen kan ik ook niet weerstaan. :) Ik ga niet op reis tijdens de vakantie, maar heb wel wat dingetjes gepland met vriendinnen. :)
    xoxo Lana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke post! Oei Antwerpen is inderdaad een fijne stad! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke post! Antwerpen is echt een hele leuke stad! Ik ben er een tijdje geleden ook zelf nog geweest.

    BeantwoordenVerwijderen